Goblin Valley

3 mei 2020 - Beverwijk, Nederland

Vanochtend even een snel ontbijt en op weg naar Goblin Valley. Dit park zijn we vorige keer wel ingereden maar er was toen nog een onverhard pad en eigenlijk mocht dat niet met de camper. Na een paar honderd meter zijn we ook omgekeerd, het was niet te doen. Het is nu echter geasfalteerd dus we gaan een tweede poging wagen. Verder vooral rijden vandaag.

We zijn even gestopt bij Richfield waar Rohan Wendy’s heeft uitgeprobeerd. Missen we niet veel aan in Nederland. Wij hebben net op de valreep bij ......een American Breakfast naar binnen gewerkt, hashbrowns, scrambled eggs, bacon, sausage and toast.

Vanaf daar heb ik een stukje gereden, vond het best spannend, zo’n camper vangt vee wind en dat stuur is niet echt stabiel. We rijden nu door een of andere Canyon en hebben gewisseld bij Sand View waar we bij Natives een kettinkje hebben gekocht en de smerigste restrooms ooit hebben bekeken en snel de deur weer dichtgedaan. Gelukkig kunnen we in de RV!

C886CD2A-78C4-4A6D-A12A-51AD9704E706

Goblin Valley is echt gaaf! De formaties lijken af en toe wel op penissen maar goed, kabouters kun je er ook in zien. Mooi om te zien hoe op verschillende plekken verschillende formaties en landschappen zijn ontstaan. Marc en Rohan hebben een hele wandeling gedaan( zonder water), ik heb boven onder een afdak gezeten met een hele bak Amerikanen, voor hen is het ook vakantie en dat merk je wel.

71FA8C2D-1C85-4BFA-8761-B8DC9157895B

Vanuit Goblin Valley naar Green River gereden, veel campings zaten vol of waren erg duur, we zaten op Icamp. De camping was prima, een rivier in de buurt waardoor er erg veel kampeerders stonden met tentjes en kano’s.  De restrooms waren verschrikkelijk, net zo morsig als de eigenaar. Boodschappen gedaan bij Melon Vine....,. en hoe is het mogelijk in the middle of nowhere, ook een Nederlands stel was daar inkopen aan het doen. Boodschappen zijn best duur overigens in de VS.  We hebben spaghetti gegeten en nog een grote portie in de koelkast voor morgen. De ketjap komt goed van pas trouwens.

115139D8-EB6E-44D0-8A2B-564D0753E0D9