Travellers

3 mei 2020 - Beverwijk, Nederland

Op weg naar Moab, een camping vinden valt niet mee, alles zit vol of is peperduur. Maar heen gereden en gevraagd bij een Campground maar die zat vol. Verderop de weg nog een gevonden en daar kregen we een plekje helemaal gratis! Er was iemand een dag eerder weggegaan en die wilde graag dat er iemand gratis kom staan. Nou, wij wel hoor! Waarschijnlijk vanwege het weer eerder vertrokken bleek later. De restrooms hier zijn niet normaal zo luxe! Je hebt gewoon een hele kamer met toilet, een douche en wastafel, alles ook nog eens prachtig betegeld.

96F9B4EE-13B8-4F09-BBF1-A05CAF85918D

Wat een verademing na gisteren! A drift adventures gebeld en de raft morgen wordt afgelast vanwege dreigend onweer. We zijn niet naar Arches NP gegaan, ff beetje chillen en Rohan zn bio afgerond. Wel even boodschappen gaan halen bij City Market, waar ze tenminste wel behoorlijk wat organic hadden. Dus ff flink ingeslagen.

Rohan en Marc hebben de spaghetti buitgemaakt, ik voelde me niet zo lekker. s Avonds kip met courgette en champignons gemaakt. Weinig sterrenhemel vanwege de bewolking en 1e aflevering van Travelers gekeken.