Snake 🐍 river

3 mei 2020 - Beverwijk, Nederland

We werden pas om 9:45 wakker! Marc omdat ie weinig geslapen had en als hij ons niet wakker maakt slapen we gewoon door👀. Marc had een erg slechte nacht met nekpijn en daarna hoofdpijn.

Ik ben daarom begonnen met rijden naar Idaho Falls. Ik heb Cruise America eerder al gebeld met vragen over de vrieskou, in Idaho Falls zal het waarschijnlijk ook vriezen. We hoeven ons daar niet zo druk over te maken, tanks legen en de waterheater aanzetten. Het eerste stuk uit SLC was erg druk, daarna op de cruise control stampen maar!( ergens bij Green River Utah voor 4,30 getankt!! Veel te duur, goede les om eerst te kijken voor je gaat betalen. Je betaalt nl eerst en tankt dan.)

Onderweg even gestopt en gewisseld, Marc had een beetje geslapen en het ging wel weer.

In Idaho Falls eerst even boodschappen gedaan bij Fred Meijer, groot assortiment biologisch en de kortingkaart van City Market werkte ook.

Daarna bij Denny’s gestopt, ook op Rohan zn bucketlist.

0E140FF5-86C1-4702-BDDE-4828B46D049E

Denny’s is een iets beter fast food restaurant, je wordt naar je tafel gebracht en de inrichting is met booth’s meer als een restaurant. Een grappige serveerster die vroeg of we uit Canada kwamen, ik denk dat ze geen idee heeft waar Nederland ligt maar ze vond alles geweldig. Ze vroeg ook of wij allebei reden in de camper. Eten was goed en Rohan bestelde nog een milkshake, hij kreeg het restje(bijna een tweede portie) mee. Ze had nl niet gevraagd of we nog iets wilden en bood tig keer haar excuses aan, dus misschien was het een goedmakertje.

Toen op naar de Camping, Snake River RV campground.

98D21375-9989-449C-81D1-AD2F8E914874

Mooie plek onder de bomen met een mooie firepit, die we niet gebruikt hebben vanwege de kou.

39C03736-274C-4195-9CBA-DB114CA04259

Wel even sterren gekeken, we staan tegenover een kunstmestfabriek maar dat wordt redelijk goed afgeschermd door de bomen.

Weer een aflevering Game of Thrones en het bed in gedoken.