Snakes are active!/Mather ⛺️ Campground

1 mei 2020 - Beverwijk, Nederland

Vanochtend eerst even naar het visitor Center. Daar hing een bordje ‘ snakes are active!’ Blijken slangen ook graag buiten te zijn als wij dat zijn en dat je idd s avonds moet uitkijken waar je loopt en ook niet zomaar off the road moet gaan. Er was een terrarium met een paar engerds erin, vogelspin, ratelslang, schorpioen en gila monster en een gopher snake.

Toen we uit het park reden, zagen we medics and brand weer langs de kant vd weg staan, we dachten ms iemand gebeten.

Op weg naar de GC! Was best nog een stuk rijden, max snelheid is soms wel 75 mile maar de camper gaat max 65 mile, tenminste dan is het nog comfortabel. Onderweg bij subway een broodje gegeten en om ong 17 uur waren we op Mather Campground. Onderweg ook nog bij een Walmart gestopt tot groot verdriet van Rohan, duurde hem veel te lang! No hookups en geen verbinding😳 op de Mather campground.

Gratis toegang tot het park vanwege Earth Day en national park week!

De shuttle bus gepakt vanaf de campground en bij Bright Angel Trail uitgestapt en voor het eerst de GC aanschouwt. Wow, wat geweldig, ik was onder de indruk!

AB7F12A0-9965-463E-9542-40DDAF7F43D9

Bij een of ander restaurant met uitzicht op de GV gegeten, met een Amerikaanse ober die wel erg nep was, wel aardig. Rohan en ik hadden allebei baked potato was even vergeten dat dit gewoon een aardappel in de schil is. Ik had zalm glaced with chipotle. Marc en Rohan ( not so) spicey grilled chicken met een ananas sausje. In het pikkedonker weer terug naar de camper en weer een prachtige sterrenhemel, echt niet normaal!

CAD87063-9D22-4CF6-A108-CF34FB212424

Rohan leert af en toe zn Bio tussendoor.

En ja, de oogjes vielen weer toe dus naar bed!