Bryce Canyon

3 mei 2020 - Beverwijk, Nederland

Scrambled eggs en bacon gemaakt en nu op weg naar Bryce! In de Red Canyon ligt nog sneeuw! We hebben de shuttle bus gepakt in Bryce Canyon, na een parkpas gekocht te hebben voor 80 dollar.ons voordeel van de GC dus teniet gedaan want de pas geldt voor alle Nationale Parken. We zijn als eerste naar Bryce Point gegaan en het pas afgelopen. Alleen, het ging onweren dus snel weer terug naar de bushalte, de bus kwam gelukkig gelijk aan. Maar even naar het visitor center gegaan en een film en exhibit bekeken. Ook nog een filmpje van de Native Americans bekeken.

In de camper onze Schotse Hooglander Goulash weer van stal gehaald met nog een restje rijst en wortels en paprika erbij.

Rohan heeft een poging gedaan ons een nieuw spel te leren genaamd Kabo of Kingsen. Dat viel nog niet mee😬. Het zou ongeveer 0 graden worden vannacht dus ik ben met sokken en shirt aan in bed gekropen.

C09203DA-8D6A-41AE-BCA4-B84A233831D9

Dag 9

Ontbeten, gelummeld en Rohan aan de studie. Vanmiddag om 13:00 een atv ride geboekt, de heren vonden het gaaf!

5108B41D-E346-4F77-8B5C-A28EA067A20A

Nog even wat souvenirtjes gekocht en weer op naar Bryce Canyon!

Een klein wandelingetje gedaan van Inspiration Point naar Sunset Point, mooie trail langs de rand waar je goed in de Canyon kunt kijken. Even op een houten boomstam gezeten en gekeken hoe twee chipmunks elkaar achterna zaten. Eentje kwam ook bij ons kijken, heel dichtbij.

ECB1299C-774B-4384-A46D-5AB3FAA634CB

Er staan overal waarschuwingsborden dus we hebben m niet gevoerd. Er kwamen ook twee groepen op paarden en muilezels uit de Canyon omhoog. Lijkt me echt gaaf!

544A7F2D-155D-4EA1-AC4F-D5124692AE24

Ze lopen wel echt vlak langs de afgrond maar ze zullen vast weten wat ze doen😊.

Terug op de camping ff lekker onze dosis schermtijd inhalen, dr Foster afgekeken( wat een k serie eigenlijk) en daarna richting Ebenezer Barn and Grill waar we een dinner show hadden. Ze hadden een of andere bonengerecht, erg zoet maar wel lekker! De band was wel grappig. Weer teruggelopen in het donker naar de camper en even als afsluiter Ricky Servais afgekeken.